דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שעוני נוכחות לעסק, יותר מכניסה ויציאה 

מאת    [ 20/07/2012 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 2085 פעמים ]

שעוני נוכחות

וודאי רובכם שמתם לב לכך שרוב מהלכי חיינו כיום, הם ממוחשבים ודיגיטליים. אפשר לפתוח בנידון דיון פילוסופי ולהרהר, האם מדובר על עניין חיובי, או שמא על עניין הגובה מאיתנו מחיר גבוה, אבל קשה מאוד להתנגד למגמה. רוב הפעולות אותן אנו מבצעים, נעשות באמצעות מחשבים, והן מתועדות. אין ספק, שצורה זו של חיים, תורמת רבות לארגון וסדר. במקומות עבודה בהם ישנם מספר מצומצם של עובדים, כמובן שאין שום צורך בשעוני נוכחות, הרי אין שום קושי לשלוט על מועדי כניסתם ויציאתם של העובדים. אך רוב מקומות העבודה כיום, גדולים ואפילו ממודרים, ולכן, שעוני נוכחות הינם חלק בלתי נפרד מהווי הארגון.

סדר וארגון תורמים ליעילות

עובד שמגיע למקום עבודתו וחש שהכול מאורגן ומסודר, חש גם יותר בטחון וסיפוק במקום עבודתו. מכיוון שהסדר והארגון הם הדדיים, גם העובדים וגם המעסיקים, יוצאים בסופו של דבר כאשר ידם על העליונה. שעוני נוכחות מסייעים רבות לרגולציה ארגונית, העובד יודע שהמעסיקים מודעים למאמציו בארגון ולשעות העבודה הרבות אותן הוא מקדיש למקום העבודה, כמו גם שעות נוספות. המעסיקים, יכולים באמצעות השעונים, להעניק בסוף כול חודש, תלושי שכר כמה שיותר מדויקים לעובדים. באמצעות השעונים, הם גם יוכלו להעריך מהי תפוקת העבודה של העובדים, בכול זמן נתון, וכך לייעל את העסק שלהם, להפוך אותו לכלכלי יותר ומניב רווחים. כמו כן ניתן למיד לפקח על מה שקורה מסביב, שהרי לא תמיד הבעלים/ הנהלה נמצאים במקום ובצורה זו הכל מתועד בתוכנות ממוחשבות.

לא רק כרטיסים מגנטיים

בכול הקשור אל שעוני נוכחות לעסק, הכרטיסים המגנטיים הם עדיין הכי פופולאריים, אך אט אט, תופסות טכנולוגיות חדשות את מקומם. ניתן כיום להשיג שליטה על העובדים במגוון אמצעים., החל ממערכות אלחוטיות וכלה בשעוני נוכחות ביומטריים הקוראים את טביעת האצבעות של העובדים. כאשר מדובר על מקומות גדולים במיוחד וממודרים, מקומות עבודה שנדרשים לניטור וסינון, מומלץ להשתמש בשעונים הביומטריים. למעט הכרטיסים המגנטיים ושעונים ביומטריים, ישנן מערכות תג קרבה, מערכות דיווח טלפוני, שעוני נוכחות אלחוטיים ועוד. השעונים הללו מעניקים אינדיקציה מדויקת לגבי מועד הגיעם בבוקר של העובדים, מועדי יציאתם, מתי הם יוצאים להפסקות, מתי הם נמצאים בחופשת מחלה, וכך מאפשרים לחשב את שכרם במדויק ולשלוט על מהלכיהם טוב יותר.

בקרת כניסה לעסק בהחלט מספקת מבט גדול על הנעשה. בצורה זו אפשר לדעת בלחיצת כפתור היכן העובדים, מתי נכנסו ויצאו, זמני הפסקות ועוד.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב